З 1 по 31 жовтня в рамках Міжнародного місячника шкільних бібліотек щорічно проводиться Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек (наказ МОН України від 12.08.2014 № 931).
План заходів
Здобута Україною незалежність і побудова суверенної держави обумовили необхідність підвищення ролі бібліотек у відновленні історичної пам’яті народу, становленні його національної свідомості, вихованні гідності й патріотизму. Щоб пишатися рідним краєм і любити його, важливо добре знати його історію, мову, культуру. З огляду на це одним з пріоритетних напрямів патріотичного виховання молоді є краєзнавство, яке грунтується на принципах гуманізації, демократизації, системності, науковості й культуровідповідності. Шкільна бібліотека як обов'язковий структурний підрозділ закладу загальної середньої освіти і важлива складова його освітнього простору займає важливе місце у системі краєзноавчої роботи. Вона сприяє духовно-етичному вихованню молоді, оскільки, привертаючи до читання молодь, передбачає збереження духовної спадщини, дбайливе ставлення до Батьківщини, у тому числі й «малої».
1
Відкриття Всеукраїнського місячника
шкільних бібліотек
Благодійна акція «Подаруй бібліотеці книгу»
Місячник зд. сп. життя
Показовий захід «У віках не зістариться музика» 3 кл.
|
2
Екскурсія до сільської бібліотеки "Бібліотека - дім твоїх друзів"
- 140 р.
В.Дорошенко «Тернистий і творчий шлях видатного бібліографа»
|
3
Літературний квест 9 кл.
|
4
Літературна зоомозаїка
«Подорож країною Зооляндією» ГПД
(виготовлення
тваринки)
|
7
Бібліотечний урок
"Основні елементи книжки" 2 кл.
|
8
Бібліотечний урок
«Інформація – бібліотека –
читач» 8 кл
|
9
Конкурс (відеоролик) "Бібліотека
– територія успіху»
-
- 115 р. М. Бажан
«Я вас зустрічаю нащадки…»
|
10
День бібліотворчості
«Читаємо, малюємо, граємо»
Вивчення стану збереження підручників (наказ)
|
11
Пригодницька розвідка
«Лицарі українських степів» до Дня українського козацтва
|
15
Бібліоперфоменс
«Літературні герої у бібліотеці»
Ю.Лермонтов «Ім’я його століття не зітруть» - 205 р
|
16
Бібліотечний урок "Правила користування бібліотекою
та спілку-ня з книгою" (виготовлення закладки) 1 кл.
О. Уайльд «Збурювач спокою» 165р.
|
Дублер - шоу "Бібліотекар на годину"
Незвичайна виставка «Ароматично-книжкові історії, або
Парфум-читання»
|
18
Народознавче свято 9кл.
«Наварила борщику в полив’янім горщику»
Бібліодесант «Якщо ви не читаєте, то ми йдемо до вас»
|
21
Бібліотечна гостина «Казковий світ
З.З.Мензатюк» 65р.
Бібліотечний урок «Книга: подорож у часі» 4 кл.
|
22
Літературні жмурки
"Хочеш
казку прочитати – алфавіт повинен знати»
ГПД
|
23
Бібліотечний буккросинг
за книгою В.Кулика «Світло в тунелі» Круглий стіл «Бібліотека та школа: результативна співпраця в інтересах дитини» Підведення підсумків проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек. |
24-25.10.2019
Обласний
науково-практичний семінар
«Бібліотека закладу освіти – простір інформаційно-освітніх можливостей»,
організований бібліотекою спільно з Херсонською академією неперервної освіти.
|
28.10-03.11 осінні канікули
|
Показовий захід «У віках не зістариться музика»
Гармонія тих фарб , що з сонцем грає джерело.
Екскурсія до сільської бібліотеки
"Бібліотека - дім твоїх друзів"
Книги ж будемо читати,
Все корисне із них брати.
А тепер, усе, кінець,
Той, хто був тут Молодець!
Тематичне свято до Дня вчителя
"Ми дуже Вас любимо!"
«День вчителя - свято, яке залишаєтьсяз нами назавжди»
Ми хочемо усі вас привітати
У цей святковий і осінній день
Тепла і сонечка Вам щиро побажати
Щоб радісно було Вам кожен день!
Дублер - шоу
"Бібліотекар на годину"
пізнання професії - бібліотекар
цікавинки від Анни
хто цей хлопець-богатир?
Познайомитися з історією козацтва, бойовими подвигами, способом життя козаків сьогодні мали змогу учні 3 класу. Козак Дмитро розповів дітям про Запорізьку Січ, яка знаходиться на о.Хортиця, що сьогодні це цілий історико-культурний комплекс із куренями, будинком кошового, пушкарнею, церквою та іншими спорудами, які були раніше на Січі.
День бібліотворчості
"Читаємо.Малюємо.Граємо"
"Хочеш казку прочитати –
алфавіт повинен знати»
Та вже знаю кілька літер.
Їх навчилась від татуся,
Решту в школі я навчуся.
Літературний квест
Запальний, веселий, ерудований - 9 клас
Перемагають - Найкращі...
Бібліотечний урок
"Інформація - бібліотека - читач"
Бібліотечні уроки – «ключ» до бібліотекиБібліотечний урок
"Книга: подорож у часі"
Бібліотечний урок
"Основні елементи книги"
Бібліотечний урок
та спілкування з книгою "
Діти із великим захопленням поринули у пізнавальну екскурсію відділами бібліотеки. Повторили правила користування бібліотекою та спілкування з книгою. Першокласники взяли участь у конкурсі "Подаруй книжці закладинку". Весело та радісно було в цей день у бібліотеці. Багато школярів виявили бажання стати читачами нашої бібліотеки.
то ми йдемо до вас»
або Парфум-читання»
17 жовтня відбулася презентація незвичайної виставки «Ароматично-книжкові історії, або Парфум-читання», де поруч із кожною експонованою книгою знаходиться парфум. Він має ту ж назву, що і книга, чи відображає епоху, описану в творі, пов’язаний з твором мистецтва, переносить читача у світ високої моди…
Вчителі школи та дівчатка з великою насолодою і задоволенням відвідали виставку- презентацію
літературної премії імені Наталі Забіли, член Національної Спілки письменників України
"Люблячи своє, ти не заперечуєш,
що інше також хороше"
за книгою В.Кулика «Світло в тунелі»
Учні 9 класу з задоволенням познайомилися з творчим доробком нашого земляка Валерія Кулика відомого українського поета і журналіста
"Поезія - це така стихія, - вважає Валерій Кулик, - що коли туди занурюєшся, хочеться творити, сказати щось так, як ніхто до тебе ще не казав. Ідеш ніби натягнутою ниткою і молишся, аби тільки не зірватися. Ллє коли вдалося, то у захваті розумієш, що не даремно живеш на світі, що іще молодий і красивий, якщо здатен таке зробити. Сонет одночасно і дисциплінує, і дає ні з чим не зрівняну насолоду від творчості."
Та добре, що душею не старію...
Ще гоготить у серці юний грім
І солодко вкушати грішну мрію.
ШБІЦ – сучасний інформаційно-бібліотечний заклад, який організує кумулювання та використання
інформації, незалежно від джерел її знаходження та форми представлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар